Pamuk kifle






Dali ste probali da od jedne smjese tijesta možete da pravite peciva kako vam srce poželi?

Mislite da to nije moguće?  Ja ću Vam dokazati sasvim suprotno,pročitajte do kraja i saznajte kako spremiti ovo tijesto.



POTREBNI SASTOJCI:



1 kg brašna
500ml mlijeka
200ml ulja
2 kesice DI-GO kvasac
2 kašikice šećera
2 kašikice soli
4 žumanjka
1 žumanjak za premazivanje
sjemenke po želji







PRIPREMA:

*U jednu veću posudu stavite žumanjke, zatim ih malo izlupajte, dodajte mlijeko te sjedinite.



*U brašno dodati so i promješati da kvasac nebi došao u doticaj sa soli. Šećer, kvasac takođe dodati u brašno te sjedniti suhe sastojke.

*Slijedi dodavanje mokrih sastojaka dodati u brašno prvo ulje, zatim i mlijeko sa žumancima. Tijesto je potrebno dobro izraditi rukama, ja sam tijesto mjesila mikserom.

*Kada tijesto umjesite napraviti jednu kuglu, staviti u posudu, prekriti prozirnom folijom i ostaviti da se tijesto udvostruči oko 30minuta.


* Tijesto je odstojalo, istresti ga na radnu površinu te podjeliti na 4 djela, napraviti 4 loptice staviti u tacnu, pokriti kuhinjskom krpom i ostaviti 15minuta da odmori.


*Zatim od kugli praviti peciva po Vašoj želji.

Ja sam pravila zemičke za hanburger, hot-dog, slatke kifle, kifle sa sirom, ma što Vam srce poželi.



*Ovo tijesto možete da koristite i za pizzu zaista je mekano.


A kako sam ja radila ove pamuk kifle pogledajte u videu



Nema komentara:

Objavi komentar

Pamuk kifle

Dali ste probali da od jedne smjese tijesta možete da pravite peciva kako vam srce poželi? Mislite da to nije moguće?  Ja...